Rastlös.

Det var längesen jag var SÅHÄR rastlös! Jag gör typ ingenting och det finns knappt något jag vill göra. Och det här är en dag som inte brukar existera i mitt liv. En hel dag liksom utan att göra typ något. Och dessa dagar längtar jag till ibland när jag har så mycket, men när den väl är här känns livet allt för tråkigt.
Och det värsta är: Att man går och småäter så fort man inte har något att göra. Det är ju livsfarligt! Speciellt när jag gått upp drygt två kilo på bara några veckor. Sjukt.

Men jag tog en promenad för mig själv med ljuv musik i öronen. Det var helt underbart! Det är SÅ jag kan koppla av. Jag testade att lägga mig ner på marken, tittade rakt upp i den gråa himlen, och jag kunde inte låta blir att bara skratta. Fattar ni inte hur härligt livet kan vara? Mitt liv är helt perfekt.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback