Sofia nitton år.

Tack alla goa brudar som gjorde kvällen mycket trevlig igår!
Jag hade riktigt najs och är så glad att alla ni kunde komma. Och riktigt glad är jag för alla fina presenter! Kunde inte fått bättre! Puss på er!!

Här kommer lite bilder från min kamera:
      

 
    


Här kommer bilder på några av sakerna jag fick:
  
  
* De vackra blommorna fick jag av Maja och Sara!
* Min sexiga BjörnBorg-body fick jag av Matilda
* Det coola linnet var från Hajira
* Rosen var av Elin och Mimmi
* Sista bilden är det halsdukar, bio-kort, vantar, spaprodukter, shorts, mössor (och en badmössa)
* Sista bilden är två koppar från sweet Josefine - love them! love you!

Love ya all!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback