Sunny!

Än en gång måste jag säga att jag hatar den där förbaskade snoozeknappen. Varför ska det vara så svårt att bara GÅ UPP? Snacka om att inte ha någon pli på sig själv när man bara trycker om och om igen på den där snoozeknappen, och sen är halva dagen borta typ.
Idag snoozade jag bara en gång och jag är ändå irriterad på mig själv att jag ändå inte kunde gått upp dom där 10 minutrarna tidigare. Men det ska ändå inte få störa mig, idag ska jag till stan med Hajira. Sen får vi se vart Brennan vänder.

Den här blir jag glad av, liksom många andra låtar
Good day!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: [Frida - ung blivande 2barnsmamma]

Tack så mkt :)

Postat av: Therese

HAha ja jag läste sen att du inte var lika stort fan av den som jag. Jag älskar att snooza:P

2008-10-01 @ 19:40:28
URL: http://kregert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback