Urk, ny vecka.

Blö. Jag börjar bli riktigt trött på att jobba nu. Riktigt trött! Och jag har hela livet kvar liksom. Hur ska det gå?
Jag har i alla fall taigt mig en tupplur där av halva tiden blev jag störd av alarmet på mobilen som jag ständigt snoozade på. HATA SNOOZEKNAPPEN!  Nu återstår det att se om jag verkligen orkar gå ner och städa ikväll igen.
Men visst om jag tänker på alla mina framtidsplaner jag har blir jag faktiskt lite mera motiverad för att åka ner dit. Dessutom får jag vara alldeles för mig själv med snäckor i öronen som ger mig den musik jag gillar mest. Då är det bara att vicka på höfterna och jag kan drömma mig bort medans jag drar med dammsugaren.

Man känner att det verkligen börjar bli kallt ute nu. Och vilken färg naturen börjar få! Alla dessa färgglada löv som sitter på träden och vissa på marken (enda nackdelen är att det blir inte lika lätt att ta sig fram med longboarden) men jag kan inte låta bli att le när jag ser detta.
Hur blir det då när första snön kommer? Åh vad jag verkligen verkligen verkligen vill ha en snörik vinter i år!

 
Minnesvärda. 4 sho

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback