Vaken!

Klockan är 03.31 och jag är fortfarande vaken! Woho! Dessvärre har Danka somnat. Men hon sover ju inte så djupt, sen är ju vi andra kvar som kan väcka henne om hon inte skulle vakna själv.
Det är ganska lugnt (förståss), ibland är det någon patient som ringer om något. Annars har jag bara löst korsord eller suttit här vid datorn. Om jag bara hade lite mer att pyssla med (ni vet, nödvändiga saker) så skulle det kanske inte vara något problem att jobba natt. Tror jag. (Ska inte säga så mycket egentligen)
Sak samma, shit the same, här sitter jag och babblar om inget. Men det är ju därför det är så kul att skriva blogg.
Jag bjuder på en bild som jag hittade bland bilderna som finns på den här datorn. Jag undrar vem av personalen som sparat den ja! Inte hälsosamt det där inte!

Hej morgon, här kommer jag!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback