Var nöjd med..

.. allt som livet ger! Och allting som du kring dig ser. Glöm bort bekymmer sorger och besvär!

Varje gång jag sätter mig för att skriva blir jag alltid alldeles tom i knoppen trots att jag tänkt flera gånger under dagen att "det där ska jag skriva om" sen så är det *poff* borta och jag har ingen aning om vad jag tänkte i det tillfället.

Men just nu märker jag att veckorna flyger iväg innan man ens märkt det. Plötsligt var det helg igen, och snart helt plötsligt är det en ny vecka.
Jag har min sista fotbollsmatch idag och jag är liiiiiiiite otaggad, men det kan bero på att gårdagen belv ett ståhej, och med inte så mycket sömn i en oskön säng så kan det lätt bli så. Har märkt att de flesta morna när jag vaknar har jag så ont i ryggen. Men det går över efter en stund. Men det måste vara för den där förbaskade 90-sängen! Men hur var det nu? Inte klaga. Nej då, jag överlever såklart. I'm a survivor!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback