Maja 20.

Min MajaBaja har fyllt 20 bast. Det är coolt. Hon är cool. Grattis tjejen!
Aja, jag vet inte varför jag skriver blogg längre. 
 
I lördags efter att jag solat lite solarium med Thörnrosa kom Tompen hem på en permisson fram till idag. I LIKE!
Jag brände mig i solariet (MYCKET MYCKET ILLA) Jag blev full i lördags kväll på Majas och Josefins födelsedags-party-kväll, och dagen efter resulterade i sängen fram till 15.00 och sen fortsätta vara trött och lite illamående fram till filmen jag och Tompen hyrde. Den såg vi inte ens färdigt på innan vi somnade. .. ..

....

Men varför skriver jag det här för?

Den här bloggen går utför just nu..


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Carri

Jag laser den iaf, och tycker INTE att du ska sluta.



Bra jobbat med bilen, blir riktigt stolt! hihi :)



<3

2009-05-01 @ 01:46:30

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback