NY BRETT

You heard me: New board. A New Beutiful AWSOME Snowboard.
Ja, det har jag køpt. Før ett pruttbilligt pris.
Foto kommer snart. Lovar. Den MÅ ni se eftersom den ær så snygg och så grym helt enkelt. I Love It!

Dags att jobba!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Grodan Boll

Mimmi saknar sin sofia:P kom hem nu! nu är jag trött på att väönta på dig :P du måste se min sköna nya lya :P ha d gött tills vi ses...:P puss puss puss

2009-04-06 @ 19:29:17
Postat av: grodan balle

du.. jag glömde säga... niclas va med på största reklambladet idag :P han höll i typ 5 kg köttbullar:P vill du att jag ska spara den åt dig? så du får se hans lilla ica maxi nuna :P

2009-04-06 @ 19:42:34
Postat av: Sofiakristina

Honey!

Læskigt att jag igår ændrade alarmet på min telefon så att nær mobilen ringer på morgonen så kan den visa en bild. Jag bytte så att den visar en bild på dig nu varje morgon :) Du gør mig glad !



SPARA ICA MAXI-BLADET!

2009-04-07 @ 12:34:25
Postat av: grodan balle

aka Mimmi.. fyfan sofia.. sicko:P du börjar på att bli besatt av mig tror ja :P aa ja ska spara den... guuud igår skämde jag ut mig... mötte diego utanför affärn.... aja..berättar en annan gång.. sååååååå pinsamt.....

2009-04-07 @ 21:19:52
Postat av: Eva

Hej Sofia. Din snälla mamma var här idag med påskgodis,och så sa hon att du snart kommer hem igen till Sverige......

Ha de så bra.

Glad Påsk och kramar till dej från



Eva och Sandra i Bälinge

2009-04-09 @ 16:08:37
Postat av: Ynk

Hörru, ska du spela i år? Är du hemma när vi träningsspelar mot skuttunge isf? =D Puss


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback