Trött på att leka "KAN SJÄLV"

Jag är trött på att leka "SOFIA KAN SJÄLV"

Idag t.ex. Jag fick ett ryck att måla om rummet och tapetsera en fondvägg..... SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT va tråkigt det var, och dåligt gick det och om det blev någorlunda fint vet jag inte. Jo okej, det blev rätt snyggt om man tänker på att jag aldrig gjort detta förr, hade ingen aning om hur man gjorde knappt, har inte ens sett någon göra det... Då är det snyggt.
Kom förbi om ni vill se.

En annan sak jag gjort är att jag bytte däck på bilen alldeles själv! Annars har alltid karlarna gjort det.
Men Sofia fixar hon!
SOFIA KAN!


 
Snygga fotobevis
Ännu gladare och bättre kände jag mig tre dagar efter däckbytet då jag hörde en kvinna i kanske 26-årsålder inte ens visste vad en domkraft var...

Men nu är det slut på SOFIA KAN SJÄLV. Jag pallar inte. Det var jobbigt. Ska bara hämta min nya säng på fredag. Och vakta telefonen om jag får det där studentrummet över sommaren.... Och byta däck på mammas bil. Sen är det nog.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback