22 Aug.


Igår lördag var det Coldplay som gällde med Mr.Right 
Det var min födelsedagspresent att ta med honom på deras konster i Stockholm som spelade igår på ett fullsatt Stokcholm Stadion.

Vi käkade mat på en kinarestaurang i Sthlm, mumsigt! Har fantiserat om maten hela dagen idag + deras friterade bananer och glassen! Måste äta där igen!

Vi träffade lite annat folk som vi hängde med under kvällen. En lumparpolare till Tomas + några till.
Som vanligt var det lång väntan innan Coldplay kom fram ur sina gömmor men när det väl satte igen blev det ett väldigt ståhej i den svenska publiken. Mama va bra Coldplay ÄR!

Min favoritlåt The Scientist kom på näst sista plats. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

När konserten var slut skyndade jag och Tomas mot tåget hem till Uppsala. Men tåget tog oss bara till Knivsta p.g.a. banarbete. Och tåget var smockat.
Anslutningsbussar stod klara och väntade på alla passagerare som skulle vidare till Uppsala.
Uschiamej vad jag var trött! I Uppsala skulle vi ta cykel hem också, men det gick bra. TYomas skjutsade hela vägen.
Jag var helt slut efter så mycket som jag har jobbat just nu. Dagarna går ihop till en stor röra och igår var jag riktigt ritktigt slut.

Njuter av Coldplay just nu när jag precit kommit hem efter ännu ett pass på jobbet. 2 till väntar.
 Seriöst, jag orkar snart inte.

Jag och min prins
Världens finaste kille
Scenen med Tomas och Erik
Hela det fantastiska gäng!
Konfetti i massor!
Grattis på födelsedagen baby! Jag älskar dig!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Härligt reportage! Roligt att allt blev så lyckat. Ses igen på tisdag.

Kram

2009-08-23 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback