Återblickar.

Igår gick jag igenom min blogg lite hit och dit. Läste gamla inlägg och tittade på foton. Jiiiiiiises vilket hektiskt och roligt liv! Det var saker på schemat ständigt, och vilka tankar jag hade. Ja, det var en tid då min blogg uppdaterades dagligen, ibland flera gånger om dagen. Undrar om bloggen kan få den gnistan igen... 

Hittade t.ex. alledeles nyss ett citat av mig jag skrev i ett tidigare inlägg:
  "Någon som behöver kärlek så finns det hjärta här hos mig" 
Den låter mycket bättre om man struntar i att berätta betydelsen med meningen så vi låter det vara för den här gången oxå!

Jag chattar med Carolininen på msn (JIPPIE HON KOMMER HEM SNAAAAAAART!!) 
Vi försöker räkna ut när vi var på krogen en kväll, när den kvällen ägde hus och vilka vi var med och vart vi var innan. Men jag minns inte! Och inte hon heller! Det är som om den kvällen inte finns, den passar liksom inte in någonstans och jag har inga foton från den och jag har inte nämnt den i min blogg. Men den kvällen HAR äg trum - jag har ett mänskligt bevis, och det är Tomas, för det var den kvällen jag träffade honom allra allra första gången. Och om jag inte hade träffat honom den kvällen hade jag inte haft honom här bredvid mig idag troligen. Eller, ja, om han inte kommit fram till mig vid ett senare tillfälle..
Psst, imorn har vi varit tillsammans i 10 månader!

Nej, nu är det nog.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback