.

Hoppa fallskärm (Assume to do!)
Benskydd 
Piercing!
Disneyfilmen (Tarzan, Ariel, Aristocats, Lejonkungen, Pocahontas m.fl)
Vågtång (Så håret blir vågigt, inte lockigt!)
Fotoalbums
Filmkamera (Liten och händig)
Ögonskugga från The Body Shop (Dom har bra skit)
Presentkort (Fungerar alltid på mig)
Träningskläder
Extern hårddisk

Jag antar att ni kan räkna ut vad det här är..!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Haha, nja lite. Vi hade två milisar, en blev med barn och den andra slet typ av en sena så vi hade lite kris och jag stälde upp. Dock gick det bättre än väntat och var rätt kul så jag får se hur jag gör nästa säsong, nu åker jag ju snart till Tyskland och pluggar. Hur går fotbollen för dej då? Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback