Favorit i Repris.

LINUS PÅ LINJEN ÄGER!
Jag undrar hur många gånger jag har sett just det här avsnittet. Det är så klockrent!

Idag börjar jag jobba igen efter 2 veckors semester. Det är med blandade känslor jag börjar igen. Men jag tror att det kommer gå bra. Dags att börjar tjäna lite pengar igen..

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: veronica

hoppas du fortsätter blogga mer

2009-08-05 @ 05:18:23
Postat av: curreduttan

hej gulleplutt. sa du har borjat kolla linus pa linjen igen, KUL fordej:D haha



nu ses vi JATTEsnart, laaaangtar!

2009-08-05 @ 07:38:53
Postat av: Joakim.

Inte ett dugg roligt det där, faktiskt! Lite småfult att det är samma röst dit som det är till Pingu dessutom :o



Vart jobbar du förresten?


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback