Förvånad.

Det är konstigt. Jag har liksom en känsla av mig att det bara är några få personer som läser min blogg, men när jag tittar på statistikmätaren är det betydligt fler. Men det är kul!

Igår lirade jag fotbollsmatch mot Enköping. Trots att jag inte tränat en enda träning. Snacka om att känna sig dåligt tränad. Sen kanske det har lite och göra med att jag jobbat så förfärligt mycket att jag inte kunnat vila ut. Och då blir kroppen seg! Men nu är det dags att bli student 08 igen har jag tänkt. (Ja, asså att kunna se lika tränad, snygg och fräcsh ut som jag gjorde då, det här är ju inte okej längre)

Idag pirrar det i kroppen extremt mycket. Det är som myror i brallan.
Och så lite nervositet i det hela.
Jag och Tom sticker och hämtar henne snart!


Peeeace

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback