Framtiden kommer av sig självt. Framstegen får vi själva jobba för.

Så sant, så sant.
Tar mig en lugn stund på jobbet nu såhär på förmiddagen. Längtar tills jag får sluta för då ska jag hem till Björklinge och träffa min familj + Fady och Kristina som är på besök! 2 vänner från barnsbenen. Jag har inte träffat dom på säkert 10 år!
Kommer bli spännande.
Sen får jag också  BADA! Tänka sig att man kan vara så tokig i att bada. Önskade att fler kunde inse hur underbart vatten är och vilken kick det kan ge en.
Svamp och blåbärsplockning blir det mot aftonen, att gå runt i skog och mark, ja det är bra mysigt!

Bytte ett arbetspass med Karin idag så hon får gå på semester en dag tidigare och därmed kunna festa ikväll också.
Jag jobbar tidigt istället för sent. Vad gör man inte för sina arbetskamrater?
Jag är på min fjärde dag idag, har åtta dagar kvar tills första lediga dagen. Jag kämpar!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margreta

Kul att du är hemma en stund. kram

2009-08-06 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback