Jobba? Vad är det?

Nu har jag varit ledig i två dagar, och så var det dags igen. 6 dagars arbete den här veckan. Så ska jag hinna med COLDPLAY på lördag med Mr. Right. Såklart.
Kräftskivan får jag hoppa på fredag p.g.a jobbet.


Min "operation student 08" går rätt bra, i alla fall veckan som gått. Och idag måndag, hittils har det gått bra. Så ni som läser detta, mina kära vänner. Att det går inte att locka hem mig på chips och godis och snacks. Nu är det andra bullar som gäller!
Frågan är bara hur länge det håller?
Fast kanske det inte gör något om det rasar. Curri tycker jag ser snyggare ut nu,än då (om hon inte ljuger för mig vill säga).

När jag skrev häromdagarna om att det finns folk som läser ens blogg som man inte har en aning om vilka det är, fick jag nyligen reda på att en trogen(?) besökare läser min blogg. En människa man inte trodde läste den, eller hoppades på.
Sak samma. Skriver man blogg så skriver man!!!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Lisa Ahlnäs

Tudelluu! :D Jag läser också din blogg!* ;) Kändes lite som att man blev tvungen att erkänna där :P

2009-08-17 @ 16:16:33
Postat av: Anonym

Nämen Lisa! Det visste jag inte allt!

Ännu en gång förvånad! :)

2009-08-17 @ 17:08:45
Postat av: Anonym

Sofia, du är ju i sitt esse nu, skitsnygg som du är! Gå inte ner en massa i vikt nu. Het som sjutton!



Ps. Jag ljuger aldrig! Ds.



Pussis

2009-08-17 @ 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback