Ljuvligt.

Dagen igår var förunderligt bra.
Att träffa Fady och Kristina var jättekul. Alla hade så mycket att berätta! Det var verkligen över 10 år sedan Fady och jag sågs.
Har små minnen av hans klädstil, stora brallor och stora t-shirts och tröjor, med bandana på huvudet, lite halvlångt hår och ganska galen av sig. Typiskt sån som inte verkade sköta skolan utan var gärna ute efter bus.
Minns när jag och Camilla målade våra läppar blodröda med mammas läppstift och så jagade vi Michael och Fady genom trädgården ändå tills båda deras ansikten var fulla med röda pussmärken efter oss.Idag kom han stilig och fräch, urtrevlig och glad, med bara ett år kvar på läkarutbildningen i Danmark. Jikes!



Efter att de hade åkt tog jag mig en tupplur eftersom kroppen inte kunnat sova ut de senaste nätterna.
Timmen därpå åkte jag och mamma och pappa ut i skogen och plockade svamp och lite blåbär.
Jag älskar verkligen skogen. Den är så tyst och skön och man kan verkligen koppla av när man går där utan tid och rum (förutom myggen förståss).
Mitt i min sköna stund flaxar något väldans stort ovanför mig. En uggla! WOW! En uggla IRL har jag aldrig sett förut. Men så stor och vacker den var. Den satte sig på en gren och stirrade på mig. Jag lät bli att titta tillbaka utan smög mig lite omkring tills den flög vidare igen. Upplevelse!

 
Hittade en död trollslända som var lite häftig, tyvärr hade jag av stjärten.
Hade ingen kamera tillgänglit när jag fick beskåda den vackar ugglan.

På kvällen träffade jag Em en liten stund, vi tittade på film från min student! Den hade jag inte sett förr. Tänk va smal och smäck man var då! Minst 7 kg lättare... (Doh!)

Ännu senare på väg hem igen plockade jag upp en liftare som ville hem till mig och sova. Självklart sa jag ja, eftersom det i själva verket var Thörnrosa. Pladder pladder pladder ... sen somnade vi.



Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

Ja, det var en häärlig dag! puss

2009-08-07 @ 23:33:36
Postat av: Anonym

2009-08-07 @ 23:34:36
Postat av: Joakim.

sv: trevligt :) som vadå? undersköterska? haha, ja jag vet linus var först, men det är fortfarande en likadan röst på dom båda!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback