Snart slut på v. 34

Tiden går fort. Den mesta utav tiden blir av på avdelningen. Jobbar ju ständigt!

I onsdags hade vi alla på avdelningen studiedag, vi började 8.30! Vilken ljuvligt tid att starta på! det märktes att man hade fått sova ut en timme lägre. Åkte förbi Skrapan. Har inte känt någon längtan alls under året som varit utan att behöva gå dit, men när jag kunde se in genom byggnaden och cykla på de närmsta cykelvägarna kände man lite saknad.

På kvällen åkte jag över till Caroline och stannade över natten. Jag skulle kunna bo där flera dagar i rad med henne. Jag har så himla roligt med den kvinnan.  Det värsta är när man umgås med kompisar blir nätterna så sena. visst gör det ingenting om man inte ska upp tidigt dagen därpå och därpå och därpå, men jag skulle ju det.
Lirade Tennis med farsan i Björklinge. Kul!  Lirade idag med med pappa, mamma och Mr. Right.

Nåt roligt:
Mark, min farbror är här på besök från Australien. HAN blir biten av en huggorm så hela handen svullnar upp till en stor kudde. Av en svensk huggorm!? Hur många blir det?
(Visserligen får han skylla sig själv, han tog upp den när han hittade bland gräset)

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback