Sunady bloody sunday.


Jag är så avundsjuk. Jag sitter på jobbet medans de andra är och badar. Jag! Jag som älskar att bada. Jag vill inte ens tänka på det.
Just nu är Anna och shoppar mat på Max till mig, henne, Catharina och Carina som jobbar ikväll. Tur att det är dom ikväll!
Somnade ganska sent igårkväll, eller snarare tidigt imorse. Gick upp halv 1, käkade fiskpinnar med remouladsås i brist på annat. Det är väldigt tomt i kylskåpet hemma hos mig. Men nu kommer snart Max-burgaren!
Vi grillade hemma hos Marcus, och utgång blev det trots att jag inte tänkt dricka eller hamna på Bj. Men jag kunde inte stå emot trycket.




Hmpf! 4 TIMMAR kvar. Sen sova några ynka timmar, sen hit igen. Jippi!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback