VÄLKOMMEN HEM ÄLSKADE KVINNA!

I torsdags hämtade jag Caroline på flygplatsen tillsammans med Tom, hennes bror.
Vilken lycka att äntligen få träffa henne igen! Det känns nästan overkligt, men det är på riktigt. Minns dagen jag sade farväl, vi tog det med en klackspark, och året gick långsamt igenom utan henne här i Sverige. Men idag är hon hemma igen. Oj jösses va härligt!

I helgen har jag sovit, vart på picnick med Mr. Right ute i Ulva. Det blev en ganska sen picnick runt åtta då solen precis gått ner och en myggsvärm ovanför oss vakade. Men trots detta kunde jag inte sluta le, det var så mysigt. Picnick is the shit. Jag älskar picnick. Det ni, det är något som jag aldrig säger nej till. Det kan man komma till mig än på vilket humör jag är på. 

Kräftskiva hölls igår i Skuttunge. Det är många kräftskivor nu. Kräftskiva hit, kräftskiva dit, kräftskiva nu, kräftskiva då. Det tråkiga är att jag jobbar så mycket att dom inte hinns med. Man hinner ju knappt njuta av kräftorna. Men igår lyckades jag nafsa på några. Mumsigt. Kvällen var lyckad. Roligt med lekar och uppdrag som kvällen också bjöd på.

                 

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: C

<3

2009-08-17 @ 02:07:54

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback