Välkommen hem bror <3

Bu och bä vad jag fryser nuförtiden! De senaste nätterna har nästan varit plågsamma för hur mycket jag fryser. Täcke och filt och fosterställning i ett. Och nu på jobbet vet alla vem som går där, eftersom jag nästan alltid har en extra blå tröja på mig. Och om jag inte fryser, ja då svettas jag. Jag kan väl inte kommit in i klimakteriet än? Baah.

Ikväll landar brorsan på Arlanda. 20.15 efter att ha varit i Japan ett år. Sjukt! Nu är han också snart hemma! tiden går allt för fort men ändå långsamt. Ska bli kul att träffa honom i veckan.



Förresten, jag kanske åker till Australien om en månad!
Och bo gratis, ha, va säger ni om det då?

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Både glädje och sorg. Klart du ska göra det! Det är bara såå långt bort för en mamma.

2009-08-17 @ 22:53:15
Postat av: Margareta

Både glädje och sorg. Klart du ska åka till släkten. Det är bara såå långt bort....

2009-08-17 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback