12

Igår somnade jag kl. 12. idag vaknade jag kl.12. Jag har sovit i 12 timmar.
Det är inte likt mig. Men det kan bero på vad jag har gjort e senaste dagarna.

Igår var jag i Stockholm som beräknat.
Shiiiises va jag shoppade. Inte likt mig! (Jag har de senaste månaderna inte haft lust till att shoppa)
Om någon ens är intresserad av vad det blev så blev det 2 par skor, 2 mössor, 3 t-shirts, anti-kisglasögon a.k.a solglasögon, örhängen och lite ätbara ting.
Jag var där med min käre mor och min syster. Det var najs, men det blev ännu mera najsigare när jag fick träffa mr.T.
Först fick jag vänta ca en timme på honom efter att mor och syter åkt hem. Och det var en längre väntan än timmarna jag satt och väntade på tåget hem till Uppsala i måndags natt.
Hursomhaver, när jag såg honom blev jag som en liten flicka (tror att jag allitd är som en liten flicka när jag är i närheten av honom) men det kändes så konstigt att ses efter dryga månaden! Innan hade det känts som vi sågs igår, men när man stod där blev det helt annat. Vi gick först till Mcdonalds då jag satt och beskådade honom när han ot sin QP. Sen gick vi till ett fik och umgåsade. Det blev inte ett sådan dramatiskt slut eftersom vi ses faktiskt på fredag kväll igen!

Anna ringde också för eventuellt en träff, men hon hade fått något magvirus så det kanske inte blir någon date idag för oss om hon inte blir bättre. Men man vet aldrig!

PEACE!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: JBomb

Jäääädrans va du shoppa då! Är så himla avis och kan tänka mig att det var billigt och bra! Skopapa!!!!

Postat av: Therese

Åh va mysigt att komma hem lite! Hur länge blir du hemma? Ja det tycker jag helt klart vi ska göra! Hur länge blir du i Norge förresten. är det enda till April?

2009-02-08 @ 13:17:41
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback