Bye Uppsala.




Tidlig morgon åker jag och mina vänner upp till Hemsedal igen.


Idag, snart ska jag springa till bussen för att jobba sista turen på 170. Jag älskar verkligen att jobba där. Jag trivs!

Jag har hunnit med massor av saker under dessa två veckor. Men ändå fanns det folk jag inte hann träffa, saker jag inte hann göra.
Nu ska jag tillbaka till Hemsedal med ett stort leende. Jag har saknat att få stå på brädan dessa två veckor. På tidsag är jag högst upp på berget igen! NICE!

Så jag vill säga tack och hej för dessa veckor.
Vi ses i vår igen.
PEACE OUT.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

Tack för senast! det var kul att ha dig här..även om vi inte kan ses så mycket som jag velat;) men man får inte vara självisk när d kommer till dig..Tomme Måste ju ha en bit också:P



Puss puss puss...å slick på tårna..

//Din Mimmi

2009-02-18 @ 21:54:22
Postat av: Viktoria

Hoppas du har det bra där borta! Jag väntar på uppdateringar!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback