Dagarna närmar sig Hemsedal..

Idag Fredag är det bara tre dagar kvar tills jag åker tillbaka. Veckorna har gått sjukt fort! Men det är inte så konstigt när man pysslar med så mycket på dagarna.

I Onsdags var jag ju hos Thörnrosan, vi lagade mat, kladdkaka, och snackade igenom hela kvällen och natten. Snacka om att vara trött när män steg upp 6 på morgonen därpå.
Igår Torsdagen efter jobbet (som gick väldigt bra att jobba) begav jag mig till Mimmi, på vägen träffade jag vår allas Hajira! Hon skulle åka till Canada i två veckor och träffa sin blivande(?) man. Ett kort möte men värdefullt. Hon är rolig.

Hos Mimmi lagade hon ännu en gång jättegod mat ur sin fantasihjärna. Och undertiden pladdrade vi på. Det är som man är på Teater när man lyssnar på hennes historier för hon gör så roliga gester med sin kropp att man ibland viker sig dubblet av skratt. Hon är kul!
Därefter sprang vi ner på bio. "The Unborn" blev filmvalet. Vet inte om jag ska säga att det var det bästa filmvalet men läskig var den.
EFTER DET, gick jag in på Blue Moon Bar för att träffa Anna och de andra arbetskamraterna. Men när jag kom hade folk följt med nåt ragg hem och andra skulle hem. Så det blev jag och Anna som styrde stället. (Elelr Anna var det väl mestadels) Tyvärr var jag tvungen att gå ganska tidigt eftersom bussarna till Björklinge inte går så speciellt ofta.

Ja det var det, det.

Idag ska jag ta farväl av alla som åker till Alperna idag kl.15. Sen ska jag ut ikväll och jag ska äntligen få träffa Johan och Bambi! Partey Partey!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback