Det tomma schemat börjar fyllas.


Första dagen hemma har varit asnaaajs.
När jag kom hem imorse tog jag mig en titt runt hemma innan jag hoppade i sängen och sov några timmar, fram till ca tretiden där någonstans,.
Har suttit vid datorn och teven lite granna. (Har beställt en jacka till mig och en jacka till JENNY!) Gjort några telefonsamtal har jag också hunnit med. Men det bästa av allt: Jag har varit med min lilla Emelie! Och så fort vi träffas så går käften igång på oss båda. Det var som vi sågs häromdagen, och det är så bra med henne. Att det spelar ingen roll hur stort uppehåll det har vart mellan oss så är vi precis som vanligt när vi ses. Det är schysst
Imorgon fyller hennes lille Casper 1 år! Grattis till den gutten! Imorgonn ska jag till Stockholm och shoppa lite och förhoppningsvis träffa min Tomas. 

Enough!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: JBomb

Thanks kompis;) Men du watch out, the boob is falling out hahaha :D:D


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback