Don't You Just Love It?

Dagen idag har varit så oootroligt bra!
Först fixade jag lite grejer på banken
Sen köpte jag nya hörlurar
Sen köpe jag lite nya kläder och smycken (oj då sofia, var det inte shoppoingstopp?)
Sen träffade jag Viktoria och vi lunchade på Cupido
Sen träffade jag Kalle och vi lirade tvspel, åt, tittade på Family Guy och Scrubs.
Sen åkte jag hem med ett glatt humör!


Och vill ni veta vad jag ska göra imorn?
Ja, det börjar med dunderfrukost med Emelie och Casper hemma hos mig.
Sen blir det troligtivs lunch med Kakan och några till.  Inte helt klart.. Men det visar sig imorgon.
Nu är det mindre än en vecka innan jag åker tillbaka också. Tiden har gåt fort.
Så om du vill träffa mig innan SofiaKristina goes back to Hemsedal är det bäst att du hör av dig så du inte missar något!

Och imorgon får jag reda på om Tomas kan följa med upp till Hemsedal på måndag! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Den grabben är kärlek för mig. Han är mer än kärlek. Han är allt.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Caroline

Cupido!!! Det stallet saknar jag som bara den. Hjalp alltsa. Enjoy your time in Uppsala, I would.



Puss min alskade gullfia

2009-02-10 @ 02:54:00

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback