Feels alright to be home for a while.

Nu är jag hemma i lilla Björklinge igen. För två veckor.
Resan gick bra trots alla stopp och alla timmars väntan. Ja försörjde mig med Pisagenötter och vindruvor m.m och läste bok, tittade på några avsnitt av Scrubs, film, lyssnade på musik och på lite Hassan.
Imorse kl. 08.10 var jag framme i Uppsala. Den första man stöter på är lilla Ester som inte hade någon aning om att jag skulle komma hem. När hon får syn på mig hoppar hon till förskräckt och säger: "Är det du!?"

Ja, jag gick faktiskt och log för mig själv när jag klev ur tåget. Allt i Uppsala verkar vara i sin ordnig. Som vanligt. Vilket låter rätt tråkigt. Men trots efter det ljuva liv jag lever i Hemsedal är det roligt att få vara hemma ett tag för att träffa vännerna, familjen och sin käraste!

De senaste fotona som togs innan jag drog:

 
Tidigt morgon i Ulsåk och SofiaKristina at theTotten
 
Jag och Rox vänner (Rox var sjuk stackarn) och min nya student

/ Sensei

Om ni vill hålla er uppdaterade om vad som sker i Hemsedal trots att jag inte är där så checka in Bombens blogg. Jenny alltså.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

JAG VILL MER ÄN GÄRNA SES! SKREV TILL DIG PÅ MSN MEN FICK INGET SVAR. SMSA MIG SÅ BESTÄMMER VI NÅGOT. DU HAR KVAR MITT NUMMER ELLER?


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback