Godnatt.

Idag har jag endast varit med Emelie och Casper. Hela dagen i princip. HELNAJS!
Sen kom "äggkillen" Patrik över för ett besök. Lite längre än vanligt. Vi hade något gemensamt som resulterade att vi berättade lite om våra liv. Det var också NAJS!
Men det jobbiga var att magvärken över nervositeten på vad Tomas samtal skulle sluta plågade mig.
Nu. Nu när det samtalet är över är magvärken över, men ska vi kalla den "depressionen" över att han nu inte ska med ligger över mig.



Och imorn ska jag jobba. Det har jag inte lust med längre. Får längta mig igenom dagen för efter jobbet ska jag träffa THÖRNROSA!!
Och på torsdag ska jag jobba igen. Det har jag inte heller så stor lust med. Längtar tills efter kl.16.00 den dagen också för på kvällen ska jag på bio med Mimmi! Har dock inte bestämt vilken film vi ska se.
Och på fredag, då blir det röj, för då är det utgång med gött folk!
Sen är det inte många dagar kvar tills jag åker. The time for SofiaKristina in Sweden is about to running out!

Nä, nu ska jag till min säng och försöka ta allt. Aa, nåt i den stilen...

Godnatt gott folk.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: JBomb

Yeey:) Good, jag har hunnit köpa en till jacka här också nu hah:P Så nu har jag dubbelt upp! Men nä jag har ett annat clearingnummer..... och det funkade inte me d! Men om det inte är någon brådska kanske du kan hjälpa mig då du kommer tillbaka!`??

Hoopas du har det super! PUsspsus


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback