Hærliga Hemsedal.

Just nu sitter jag på jobbet på den lilla rast jag har.
Jag har redan hunnit vara hær en vecka tillsammans med mor min, systra, Thørnrosa, hennes mami Anita, Caroline och hennes småflickor Elin och Klara. Jag må sæga det, att 9 kvinnliga varelser i olika åldrar med olika uppfostran, syn på saker och ting i en och samma lilla byggnad kan vara vældigt krævande ibland. Men jag har haft fasligt kul, det var verkligen jobbigt nær de skulle åka. Speciellt min mami och Sofia. Det var mycket som de inte hann med, t.ex. att de inte fick træffa min brors dubbelgångare. Det var verkligen synd!

Men eftersom internet ær så jobbigt at tfå tag på kan jag inte lægga upp några bilder æn (alla ligger på min laptop). Men dom ær verkligen værda att ta en titt på nær jag lagt upp dom!

Stay tuned!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback