Poppis.

Igår fredag, innan utgången, tog Jag farväl av alla som skulle åka till Alperna. Jag fick sådan abstinens när jag såg hur alla samlades och pratade om förra året och hur det skulel bli den här gånger m.m. Jag satte händerna för öronen ett tag. Förra årets resa var så underbar! Och jag antar att d kommer ha lika kul som förra året. Jag är så avundsjuk!
Men egentligen borde jag ju inte vara det, så bra som jag själv har det. Jag har ju det väldigt bra i Hemsedal också!
Men det är väl den där gemenskapen och människorna jag vill ha.



På kvällen försfestade jag hemma hos Adam tillsammans med Johan, Oscar, Linda och Lala! Utgången blev People.
Där på People träffade jag min saknade Julia! Hon som också är i Norge och jobbar tillsammans med sin pojkvän Robin. Fast dom håller till i Sandefjord. Det ligger ca 8 h bilresa från Hemsedal. Usch vad jag blir avundsjuk på henne också. (Mycket avundsjuka här..) Men att hon får bo och jobba tillsammans med sin karl, medans jag, jag får hela tiden sakna och sakna och längta till jag får se min prins..




Hursomhelst! People var det! Och det var en väldans röj där. Han som sjunger/rappar i Snook var Dj ikväll. Och jag måste säga att han var verkligen bra! Det var bra låtar hela tiden!
På tal om Dj:s måste jag berätta att när jag var på Blue Moon Bar i torsdags stod jag och pratade ett tag med bartendern som jobbade där. Och tydligen är han väldigt bra kompis med Dj Phaxx, en Dj som regerar i Hemsedal! JA, än en gång har jag kommit fram till att Världen Är Liten!
När det var dags att bege sig hemåt följde Julia med mig hem och imorse när vi vaknade mådde ingen av oss sådär riktigt bra, speciellt inte hon. Så jag fixade lite frukost på sängen åt henne och mig medans vi pratade om gårdagen och framtiden och lite sånt.

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Då ska man väl ändå vara med sin käraste? Nej, inte jag, för Tomas ligger inne för tillfället. Ack och Ve vad jag tycker synd om mig själv........

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Caroline

Tank om man kunnat va med alltsa, Johan och ganget. Jag ar ocksa avundsjuk, pa dig!



Hoppas du hade en fin alla <3 -dag anda utan Tomas. Min var dunder!



Pussi

2009-02-16 @ 06:36:34

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback