Söndagkväll.

När skrev jag sist?
Jo, kvällen då jag kom hem från Stockholm.
Här kommer lite update då.

Dagen efter Stockholmsbesöket, torsdagen, hade jag ett långt samtal med Caroline. Min saknade älskade vän Caroline!! Tänk att hon sitter på andra sidan jordklotet just nu. Hon berättade lite hur hon hade det, och jag lite hur jag hade det. Det var mycket prat om hur man såg ut i somras. VId studenten. Sådär fräsch, tränad och inte hade så många kilon på sig som man har nu(!)
Mot kvällningen åkte jag hem till familjen Prytz för att besöka Ester (hon som hoppat av chocken hon fick när hon såg mig i tisdags morse)
När jag kom dit myste vi lite med hembakat bröd och the tillsammans med Rutan och Noomi, sen tittade vi på film och mumsade på popcorn. Det blev "Raise Your Voice" med Hilary Duff i huvudrollen. En riktigt såndär dålig b-film, riktigt blaska. Jag kan inte hålla tyst när jag ser sådana dåliga filmen, man vill kommentera allt i filmen! Varenda rörelse eller mening de säger, vad som helst därför att det är såå dåligt. Men jag har insett att jag faktiskt, tro det eller ej, men jag gillar dom filmerna. Dom är sköna att titta på, fråga mig inte varför. Jag vet inte själv.

På fredagen efter att ha vaknat upp i Esters mysiga säng åkte jag hem till Mimmi för att avnjuta en god lunch med kyckling och ris, sen en PERFEKT kladdig kladdkaka. Mums! Alltid lika trevligt att träffa den tjejen och munnen gick i ett (speicellt på hennes, like always)


Efter några timmar gick jag ner för att möta Tomas! Den där killen som har ALLT och som är min!
Vi tog första bästa buss hem. Och ja, vi har bara varit med varandra i helgen! Från fredagen tills nu ikväll, söndag.
Vi har tittat på film, melodifestivalen, lagat mat tillsammans, haft snöbollskrig (som jag vann förståss). Jag har även fått en hel hög med kläder av Tomas också. Två jättestora påsar fulla med kläder. Så jag slängde ihop lite schyssta kläder, men av alla jeans han hade passade inga som tråkigt nog var.
Innan Tomas gav sig tillbaka till lumpen gick vi in på Hemköp, på vägen ut köpte han spontant en trisslott. Vi gick ut skrapade, vann 50 kr, gick in, hämtade ut två nya, gick ut och skrapade, vann 25 kr, gick in, hämtade ut en ny, gick ut och skrapade, vann 25 kr IGEN!, gick in, hämtade ut en ny, skrapade och förlorade.
Av 5 trisslotter vann vi på tre av dom. Synd att det inte blev en fyrsiffrig eller femsiffrig eller sexsiffrig vinst någon gång!!

Nu sitter jag i mitt rum, ensam och ledsen över att han åkt tillbaka. Och inte vet jag om jag får träffa honom igen innan jag åker tillbaka. Allt beror på om han får permission tidigare eller inte.
Imorgon ska jag i alla fall köpa nya hörlurar! Sen ska jag träffa Viktoria. Henne har jag inte träffat på år och dar. Vi ska luncha tillsammans och snacka massa skit och andra vitktiga saker förståss. Därefter ska jag träffa Kalle! Honom ska jag spöa i biljard, sen ska jag spöa honom i tvspel. Sen ska jag hem och sova ensam i min säng!
Torsdag blir det bio, utgång på fredag. Myskvällar här och där... Ja, det händer saker hela tiden när jag är hemma, det är fullt upp.
Men nu ska jag lägga mig innan klockan blir allt för mycket.
Vi ses!
Peace Folket.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback