That's perfect.

Idag hoppade jag på ett stærre hopp æn jag någonsin hoppat på.
Det var varit soligt.
Jag åkte med den skøna danska pigan a.k.a Pernille.
Och jag har fått 6 månaders anstællning på avd.170 i 6 måndaer från den 1 april. Nice!

Och hær kommer lite bilder från det svenska besøket:


MIN ÆLSKADE BIL!
Jag tappade mina bilnycklar i backen dagen innan jag skulle åka hem till Sverige.
Den stod i två veckor mitt på en parkeringsplats vid skicentret.
    
   
 


Japp!
Såklart sitter jag på en annans dator: Pernilles eftersom hon nu somnat på soffan och eftersom min dator såklart inte fungerar. Något fel på den som vanligt.

Peace.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Backman

Hej bejbi! Saknar dig, blev sa himla avundsjuk nar dom andra fick komma och halsa pa dig, jag vill ocksa :P



Ser dig inte pa internet sa ofta, hoppas det ar for att du gor massa roliga saker och har det bra :)



Pussipuss

2009-03-03 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback