BransjeOnsdag.



Hemsedal den 25 januari
Söndag betyder utgång. Utgång på Bar(t), somnade på ett konstigt ställe, gick upp vid 8 ut i backen och körde tills jag började jobba kl. 15. Åkte efter kl.22. Tillbaka till Pernille och tittade på skräckfilm med henne, Renee och Jonatan. Whoa! Oftast orkar inte jag med såhär mkt. Men det är Hemsedal. Och man börjar komma in i andra banor.

Dagen därpå, gissa vad? SNOWBOARD såklart! Jag och Jonatan åkte för fullt, och kvällsåkning på det! Wonderful!

Idag är det Onsdag och bransjefest. Men inte för mig. Ikväll ska jag ta det lugnt och ladda inför snowboarden imorn. Det blir park för det mesta eftersom det gå så sjuuuukt bra! Jag är taggad inför imorn! 

      

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Vilka härliga foton! Ska bli kul att få se det i verkligheten-

Kram Mamma

2009-01-29 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback