Engelsmannen

Nu ska jag berätta den ganska rolig grej som hände på nyårsafton.

Jag var på en fest, mycket folk, mycket okänt folk som jag inte sett förut. Och jag började prata med en kille. Han var tydligen från England, Liverpool, och hette Dan. Visst, kul at prata lite engelska då. Dan var här och säsongade som jag.
Vi pratade en bra stund, vi hade mycket gemensamt och han var trevlig.
Jenny, coolaste tjejen i Hemsedal kom fram och började prata med oss två en stund innan hon skulle gå. Och hon tyckte väl att det var lika kul som jag tyckte, så när det var dags att gå slog Jenny och Dan följe hem. Och de slutade med att hon följde med honom hem, och endaste satt och babblade fram på morgonkvisten runt 7-tiden tror jag.
När Jenny lämnade hans bostad för att bege sig hemåt får hon ett sms från honom. Och han skriver på svenska i stilen: Förlåt! Jag är inte från England, jag är från Sverige, det gick så långt att jag inte kunde berätta för dig... bla bla bla...

Jag säger bara det: Pinsamt men roligt. Stackars Jenny. MEN ROLIGT!!!!

Här har vi bedragaren:

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: veronica

haha ofta man luras om det.

pinsamt för tjejen :P

2009-01-11 @ 23:30:55
Postat av: JBomb

Ja jag lyckas ju med allt! Kalla mig blond, korkad eller nåt, ja gör de :P

Postat av: Liverpool

Hahaha isn't that the girl that works at I C A?

Iv'e heard that swedish girls are realy horny as well..is it true Jenny? =)

2009-01-27 @ 20:33:35
Postat av: Caroline

Hahahahaha det dar var huuur kul som helst! Stackars tjej :P

2009-01-28 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback