Hard Work Work.

Imorn har jag jobbat 7 dagar i rad! *Pengar rullar in som det ska, det går bra nu*
Ja, det gør det faktiskt, skattekortet har kommit och jag har bokat resa hem!
Igår var det e farbror som frågade mig på jobbet: "Ær du ledig?"
- Nej, hurså?
- .. Du kanske vill prøva med meg? *Blinkar och ler.
- Hehe nej tack jag har en kille.
- Men får jag bjuda på en dans?
Det fick jag också tacka nej till før jag vet att det ændå inte skulle gå, han sitter i rullstol....

Jag sitter på jobbet och skriver så dærfør måste jag tyværr sluta nu.
Kan sæga kort bara att det finns en man hær som ser ut som min pappa om 30 år. Och det læskigaste av allt; en av kockarna ser PRECIS likadan ut som min bror!! Precis samma hår, hudtyp, øgon och øgonbryn, næsa. Jag kan inte sluta titta på honom før att han ær så lik. Det ær såå læskigt!

Hursomhelst kænns allting SKITBRA. Att vara sæsongsarbetare ær verkligen en klass før sig. Vi har roligare æn turisterna. Jag ær verkligen glad att jag gør det hær. Det hænder saker HELA TIDEN. And i love it!

Vi hørs! Peace!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: JBomb

Hej kompis:) Har du snott min säng nu när jag är borta eller? ;) Håll Hemsedal i Skick nu! Puss


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback