Mycket nytt.

Det händer ås mycket i Hemsedal att jag inte hinner uppdatera.
Särskilt nu, för nu har jag haft fullt upp med att säga upp mig på peppes, skaffat nytt jobb, jobbat, åkt lite snowboard, festat lite, hängt med människorna här och mycket mer. Och när man inte har internet så är man inte inne så mycket heller. Och foton! De tar ju ÅR att ladda upp!
Jag får helt enkelt boka in en dag då jag kan sitta framför datorn hela dagen så man hinner skriva ner och göra allt och ladda upp bilderna som tagits!

Men iag fyller Maja, min kära rumskamrat 22 år! Så henne ska vi fira ikväll.

Så nu är jag på språng igen. Nästan brådis t.o.m.

Peace.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Ta det lungt i svängarna.

Puss M

2009-01-08 @ 01:56:37

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback