Skønt.

Sitter på jobbet. Blir ett snabbt inlægg.
Ville bara tala om att jag har det så superdundermegabaoutabra hær.
Hæromdagen sov jag hos Jenny (Love her bed, Love her house, Love her!) Roxanne som också bor dær hade tre av sina vænner på besøk. Denise, Alexander och John. Kvællen dom kom satt vi i soffan och pratade om allt møjligt trams ni vet. Och dagen dærpå åkte vi tillsammans i backen.
Det roliga ær att från en kvælle till en annan har man lært kænna tre nya mænniskor och helt pløtsligt sitter man på toppen av ett berg med en sol som steker en, knæcker en øl och blickar ut øver landet.. Och sen åker ner... Och upp... Och ner... Och upp.. Och hoppar lite dær... Och hoppar lite hær... Och kør lite genom skogen eller på något annat stælle, ja ni vet.
Det ær så skønt att mænniskorna hæruppe ær hær før samma sak; umgåsa, åka och ha roligt! Och då blir det så enkelt att træffa nytt folk. Alla ær lika vælkomnande och det blir så lætt att umgås. Ovanligt efter att man bara bytt några meningar med varandra innan. I love it.

Jag ær SÅ glad att Sofia, Veronica, Mamma och Anita ska komma hit snart. Det kommer blir så roligt. Det finns så mycket att gøra, att se på, att prøva på! Ønskade att alla mina kompisar kunde komma upp hit och smaka på det LJUVA liv jag lever hær.

Ja, det ær GØTT ATT LEVA!

Peace / SoffiProppi

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: KLONi the dude

HEEEEY, SENSEI!!!?=)

Halkade in på din sida av en slump här nu när jag satt o kollade in J-BOMB´s, sweet.

Såg att min otroligt tuffa namn fanns med i det senaste, JOHN.

Kan bara instämma med de mästa, diggade denna meningen "superdundermegabaoutabra", det var/är superdundermegabaoutasweet där uppe..tyckte dock att det typ var superdundermegabautaskit att jag inte han kasta en snöboll på dig innan vi drog.

Men det var trevligt att träffas soffiproppi.

Hoppas allt e gott å att ingen snor bilen för dig innan du är tillbaka.

Auf vider sceen masta, HADIOOOKEN!!!



Ps. glöm inte o spana in min hemsida som inte är uppdaterad på 1år..check it out!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback