Etage 1

Okej, klockan är 03.00 och jag är full.
Jag har nyss kommit hem från en hejdundrande kväll som startade med Anna i täten. Vi handlade lite cider och jordgubbar (mums!), picknickade i stadsparken, spelade lite kubb med folk, drog vidare till Saras överraskningsfest/födelsedagsfest tillsammans med emil och Turfai. Vi spelade singstar, twister och annat skoj. Vi var EXTREMT nära på att beställa en resa till Turkiet åt Emil men han bangade p.g.a. vissa saker som jag inte kan rå för....

Jag och Anna som inte ens tänkt följa med ut föll ändå för suget att stappla in på Etage tillsammans med alla andra. Någon karaoke blev det ej, men en hel del bugg (I LIKE SOM MUCH!) m. Gustav. 
Men den mesta tiden gick åt att titta (och spela lite) på Black Jack, det ser riktigt kul ut men man förlorar ju till största del. Attans.

Imorn ska min familj hämta mig runt 9 tiden på morgonen och jag ska då ha packat klart och vara redo för turkiet. Oj ,det är jag inte än, mycket kvar. Jag kokar just nu ärgg för fullt! Fyllekäk för mig själv, javisst! 

Måste säga att jag är extremt glad att jag är hemma, att cykla full är ingen hit, vingel hit och vingel dit, såååå nära på att kracsha sååå många gånger på vägen hem, man borde ha hjäml på alltså.

Något som jag tyycker var lite kul var att jag träffade en mycket gammal klasskopmis som jag gick i klass med i 1an och 2an på lågstadiet. Sen slutade han. Fram tills nu, 20 år gamla ser jag honom på samma fest. ÄR det möjligt? När jag frågar efter namn och uppväxt inser jag att det ÄR han. Det är rätt häftigt men det tråkigt var att han inte kommer ihåg mig. (Och det var killen som alltid som jagade mig på rasterna och gav mig pusssar på kinden........) Dock kommer han ihåg killen jag är tillsammasn med - Tomas. 

Något som jag också tyckte var "kul" var att jag blev kallad på sätt och vis "hippie" för min klädstil (vilket var positivt) och att jag hade en cool personlighet.  Jaaaa, är man så så är man!

Nu ska jag discka, packa, städa och sova! Godantt!

SofiaKristina där ögonen går i kors a.k.a. Da Hipppie. 03.31

PICS!!!
     
Anna äter jordgubbe. Shots till ALLA. Twister. Twister med lite vågade tag. Jag och tjejen som ska till Turkiet.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: C

Hej bejbi! Skriv och beratta om semesterveckan :) Vill ju veta vad du haft for dig, hoppas ni haft det kanon!



PUSS

2009-07-14 @ 20:40:04
Postat av: Margareta

Vad härligt ni haft det.Vi hann ju inte sitta ner och prata om det när du var hem och vände. Jag längtar till Turkiet när jag ser alla härlig foton. Puss

2009-07-15 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback