Semester!

Ikväll blir det ferre.
Imorn blir det bubbelbad med Maja.  
Imorn kl.17.00 åker jag till Gbg med Tomas och vidare till Halmstad, Tylösand och vidare. Antal och vilka destinationer är inte helt klart. Men en liten semester med kärestan blir allt av! Jey!
Och tro det eller ej, på söndagen när vi kommit hem igen åker jag iväg IGEN. Och den här gången utomlands igen minsann!
Guess with who?
Jo, såklart min bäste kompanjon Julle Bulle. Destination är här också oklart, och kommer nog vara det tills minutrarna innan vi åker. Eller så kanske vi helt enkelt inte vet vart vi ska men vi ska någonstans. Och att vara borta en vecka är också bestämt.
Sen är min semester slut. 

Nu gör jag mig iordning for my evening. I'll hope that Anna & Johan is coming. Haven't met them fro a long while now.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback