Ta mig tillbaka.


Mina fina vän Anna hittade låten som tog mig till "min egna sköna" värld.
Nu går den på repeat ständigt.
Nu drömmer jag mig tillbaka i mina tunga tider.
Förstår inte att det finns folk som fortfarande läser min blogg. Den är ju inte på sin topp längre. Men nu har jag ingen lust med någonting. Den här veckan hänger jag Livets Ord. Det är nog det enda som just nu får mig på lite bättre humör.
Och jag kan nog aldrig riktigt inse vad Gud har gjort för mig. Jag är så otroligt glad att jag har Jesus i mitt hjärta.
Att jag har något att bygga en tro på. En grund liksom. Och att jag vågar möta framtiden trots svåra tider.  Som t.ex. nu.

Resan i Gbg med Tomas var jätterolig och mysig. Vi gick på Universeum och såg en massa häftiga saker och djur, man blev som ett litet barn igen som upptäckte fantastiska saker. Sen shoppade vi en del saker och det ryser nästan i kroppen när jag tänker på mina snygga kap. Badade missade vi såklart inte. Och inte kunde vi missa en utgång när man ändå var i Gbg trots min dåliga mage. Och då menar jag att den var riktigt dålig.
Någon sista minuten med Julia blev ju då inte av. Men det är livet. Jag kämpar på!
Yes! I'm Fighting. Ofcourse. I'm a Fighter, Right? OFCOURSE! Go SofiaKristina, Go go go

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Ha en bra dag. Kul att du fortfarande skriver. puss

2009-08-01 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback