Bah.

I helgen ska jag jobba, dvs. idag, kväll från kl.14.00-21.30 och imorn från kl.07.00-15.00. Jag hatar det, verkligen hatar det.
Men det här är sista gången tror jag som jag går på schema framöver. 
Tmanställd is the shiiieet!

Mina 3 lediga dagar är över, de har varit suuuuuperbra! Har bara umgåtts med kompisar, solat, badat, spelat fotboll, volleyboll, fotbollsgolf, ätit gott, hoppat studsmatta, latat mig, lyssnat på bra musik och njutit av solen. Men nu var det slut på det roliga.

    

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan, SofiaKristina ville bara säga att de va kul att du kika in på min bilddagbok igår kväll.Tänk att du hitta mej där....

2009-06-28 @ 23:43:51
Postat av: Sofiakristina

Haha va? Gjorde jag?

Vad heter du där?

2009-06-29 @ 13:35:26
Postat av: Jenny

Förlåt Sofia, men hade bara en dag på mig i uppsala så jag hade aldrig hunnit. Men va fint det är där du! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback