GLAD MIDSOMMAR

En regnig dag som denna, midsommarafton sitter jag på jobbet och firar den med mina patienter.  Jag är nästan "glad" att jag jobbar idag, i alla pall ett dag-pass så har man kvällen fri, samtidigt kan man ägna lite mera tid åt patienterna och göra lite skojiga saker med dom. Jag band en halv krans av prästkragar som vi plockade på vår innergård när regnet hade uppehåll. Det blev ingen hel eftersom såå skillad är jag inte på blommor. Men saken som jag ville komma fram till var att det känns bra att kunna göra lite roligare saker med patienterna.

Ikväll åker jag ut till Länsö för att fira denna regniga midsommar. Jag ser fram emot det.
Kalle har ju lovat att jag ska få åka wakeboard någon gång därute men det känns som att den här gången kommer det inte bli av. Men jag har mina smidda planer på att på mina bästa sätt övertala honom med det.

Har ni även tänkt på att 7en Eleven faktiskt finns här i Uppsala? Man tror att det bara finns närmast i Gbg, men vi har faktiskt en sådan här i Uppsala med! Borta vid Polacksbacken. Av alla miljooontals gånger jag åkt förbi där, har jag fatksit bara den senaste veckan upptäckt detta. Jag är sämst på uppmärksamma saker i min omgivning. 

Men nu innan jag lämnar datorn och avd 170 för ett midsommarfirande på Länsö hälsar jag Glad Midsommar till alla :)

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta Brennan

Hoppas du får jättekul och kan koppla av lite...puss

2009-06-19 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback