Här och Nu.

Ester tog studenten i fredags. Congrats to her! En mycket treklig dag hemma hos henne, och nu är hon faktiskt i Grekland och glassar på den ö som Mamma Mia spelades in på.
Jag är just nu helt slut efter en dag där jag sovit i en varm och mysig säng tillsammans med Jullsis fram till kl.12. Sen åkte jag hem till min lägenhet och sedan viader till Björklinge för att lira boll med SSK (träning alltså)
Nu är jag heeeelt slut och funderar på att hoppa i säng.

Imorn väntas arbete.

På onsdag väntas också arbete och en match i Alunda kl.19.00

På torsdag väntas ännu en dag arbete och även på fredag.

Men det är väl så här en vecka brukar se ut?

Helgen hoppas jag på att bli riktigt skön och mysig. Jag längtar dit allra mest nu.


    

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback