Midsummerparty.

Midsommaren 2009 var jättemysig!
Ute på Länsö träffades vi alla människor för mat och fest, kubb och äggkastning. Regnet kom inte på hela kvällen och trevligt var det det var!
I tält Tomas och jag sov som vi dagen därpå höll på dö av värmeslag - solen var framme! Tja, den gick ju i moln då och då och ett tag kom en liten skur, men som tur var hade vi städat färdigt.
När solen kom tillbaka fick jag testa på coolaste grejen på länge - Wakeboard. 
Jöösses Amalia va kul det var! Efter mitt åk log jag ständigt så att jag var helt trött i kinderna! Det måste jag prova igen!
Bildbevid kommer snart. (Isabell fick fetaste fotona på mig wohow)

Nu är den åter en ny vecka som består av arbete men också tre lediga dagar som spenderas ute i Storvreta med Julia. Sen helgen jobbr jag igen. Och då är det bara EN vecka kvar till jag och Anna drar till Alanya!! 

Julia var här igår förresten och sällskapade lite med mig, vi tog ett bad som oftast sker när vi två hänger och planderade faktiskt VÅR semester.
Vi funderar faktiskt på en lift-äventyr till, kör en favorit i repris kanske (men med liiiite mera vett i skallen kanske?)
Eller så blir det kanske en sista minuten?
Eller som jag sa senare? Husvagnssemester? Bilsemester?
Ideerna är många men tiden för oss båda passar ju inte alltid. 
Men något galet i år igen kommer det blir, det ska vi se till i alla fall!

Min halva midsommarkrans jag gjorde på jobbet på midsommarafton 


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback