Semester på 3 dagar.

Idag träffade jag Viktoria denna  varma soliga onsdag.
Jag var ledig idag (och även två dagar framåt) så jag tog mig ner med cykeln på stan för att möta upp henne då vi gick tillbaka tillsammans hem till min lägenhet igen. De timmarna hon stannade gick extremt fort och allt snackande tog aldrig slut. Vi lagade mat och hade det mycket trevligt och roligt. I alla fall från min sida.

Strax hon lämnat mig drog jag till Skuttunge för att spela sista seriematchen mot Danmark med U-laget. Tyvärr ingen vinst men ingen förlust heller! 3-3 blev slutrestultatet och jag tror att det börjar bli lite som en "tradition" att på varje match jag spelar med försvaret lyckas jag alltid göra mål på våra hörnor. KUL! Det är inte ofta jag gör mål. Och det var väl det enda bra jag gjorde den här matchen, annars gick jag runt med negativa tankar i skallen om hur fantastiskt dålig jag är med den där bollen och den där motståndaren ivägen. Ingenting går verkligen rätt till längre! Trots detta fortsätter jag lira. Dum tjej. 


Nu hemma i Bjk äter jag tårta min älsklingsmami mixat ihop. Tittar även på foton jag framkallat från lite olika tillfällen och Hemsedal som jag saknar medtungt hjärta. 



Och snart ska jag till den fjärde och sista destinationen idag - Storvreta för att leka med Julia. Och det blir inte bara en natt tillsammans utan TVÅ! Det ska bli såååå skönt! SEMESTER I 3 DAGAR!


Fotot är från hemsedal under sommaren!

Nu ska jag ut och leka.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Det var ömsesidigt, Sofia! :) Vi lär ju ses snart igen?


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback