Sommardag i Storvreta

Ljuva dag! Underbara liv!

Efter en sen nattgång igår har jag vaknat med:

Sol hela dagen.
Julia hela dagen. BARA JULIA och jag.
BAD hela dagen.
Snack, plaj och skratt hela dagen.
En lång härlig promenad har vi också haft, en roligt förvirrande sådan också.
Röd i fejan och ryggen har jag också blivit.

Och nu är det hög volym på musiken i huset medans grillen värms upp och jag ligger just nu på studsmattan i trädgården, solen söker sina kvällsstrålar mot min hud genom träden, och snart ska jag gå in och börja tillaga maten och drinkarna vi vill tillfredsställa våra magar med. Kan man ha det bättre än såhär?  Jag har inte känt av någon stress alls idag som jag brukar drabbas av.
Vi har ännu inte bestämt oss om vi ska sova i vattensäng ellesr om det blir på studsmattan med klar himmel. Beslutet är inte svårt att ta. Men det är tyvärr lite för mycket mygg här ute i Storvreta. Ett helt hus för oss själva har vi ju också - lyx!

Det är verkligen såhär man avnjuter en ledig dag en sommar. Och tänk att det är så lite som krävs för att ha det så bra. Avkoppling med rätt inställning, sällskap och väder - Jag älskar livet. 

P.O. / SofiaKristina (Storvreta)  

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Carro

Ah vilket harligt inlagg! Blev sa glad nar jag laste det. Njut av livet, det ar ratta takter det! Svensk sommar, det ar grejer det.



Puss pa dig min lilla sockerbit

2009-06-26 @ 05:02:46

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback