Vårruset.

Ikväll har jag jobbat som funktionär med fotbollslaget på Vårruset i Uppsala. Det som jag sprang förra året tillsammans med Mikaela.
Idag var det andra tjejer från fotbollslaget som var med och sprang istället.
HAHAHAHAHAHA! Ingen slog min tid!
Jag är stolt. Även fast jag inte har en aning om var jag skulle ligga på idag.
Men nästa år ska jag nog vara med igen och satsa riktigt hårt. Eller vi får se. Jag gillar inte att sätta mål som jag inte kanske klarar av sen.

Nu ska jag beställa ett nytt bankkort eftersom i fredags när jag skulle ta ut pengar i en vanligt automat var jag lite föör hårdhänt: Jag skulle stoppa in kortet i automaten och när jag skulle ge den ett extra puff så sprack det i två bitar.  Den andra biten åkte in i automaten och försvann och kort därefter stod det på skärmet: AUTOMATEN AVSTÄNGD.





Förresten, Tack för en helt sjuuukt rolig kväll hos Tuvfan och på Birger!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Haha, jag antar att det är då Tomas kommer hem :) Eller?

Postat av: Caroline

Hej underbara du! Nu ar det bara tva mander (typ) tills vi ses igen, ah vad jag langtar. Och nar jag laser i din blogg, och allt roligt dar hemma. Ojoj. Ska bli sa himla kul!



Pusspusspuss, <3

2009-06-05 @ 05:16:36

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback