10 dagar.

Idag är det sista kvällen jag spenderar i Trysil tillsammans med Jonatan och Tove. Vi håller på att laga Flygande Jakob (Vilket namn på en maträtt förresten..) Vi bor i en jättemysig stuga mitt backen som är extremt stor och härlig.
Vi har såklart glidit ner för backarna här och haft det riktigt roligt tillsammans. Det tråkiga är bara att vädret inte har varit toppen, och dt har dt ju SÅKLART varit  i Hemsedal nu när vi inte är där.

Men imorgon åker vi hem oh det ska faktiskt bli lite skönt.

Innan jag stänger ner datorn och tittar på fotbollen mellan Inter - United så har jag 2 nyheter att berätta:

1. Tomas kommer till Hemsedal igen! Jippie
2. Jag har fått ett ksuinbarn! Inez heter hon, kom igår runt 10 på fördmiddagen. Foto har jag men såklat inte på den här datorn.

Nu ska det skålas!
Peace / Trysil


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback