20 mars.

JAG ÆLSKAR ATT ÅKA SNOWBOARD!

Ja, det gør jag..

Sitter på jobbet igen som vanligt, men innan jag åkte hit var jag och Jonatan i backen såklart. Man trøttnar inte på åkandet. Speciellt inte nær man bor hær. Jag undrar hur mågna gånger jag har berættat hur underbart det ær hær. Men det ær  såå fantastiskt! Gah!

Tråkigt att jag inte kan lægga upp några bilder længre, men nær jag kommer hem till Sverige igen kommer nog det komma en hel drøs med foton. Jag har så mycket att visa.

Aja,

Nej nu ska jag jobba færdigt før ikvæll. Sen ska jag ut och leka i snøn imorgon med brædan och mina cool vænner. Ha!
Livet er såååå deiligt!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

När kommer du hem tjejen? Jag saknar redan livet i alperna så njut så mycket du kan:) Puss

Postat av: Therese

När kommer du hem tjejen? Jag saknar redan livet i alperna så njut så mycket du kan:) Puss

2009-04-04 @ 22:24:42
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback