Jag lever.

Nej jag har inte døtt. Men min dator krånglar och nu har jag gett upp letandet och søkandet efter internet. Så nu checkar jag bara min mail, facebook, och blogg på jobbet - vilket blir ganska sællan. Och inga foton (førutom dom som mina vænner lægger upp på Facebook)

Men om ni vill veta var jag befinner mig de nærmsta dagarna så åker jag till Trysil på søndag - jag, Jonatan och Tove.
Kommer hem på torsdagen. Det ska bli najs!

Ha de! Kos

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Ha det så kul! Var rädd om dej, mitt hjärta.

Kram M

2009-03-07 @ 00:38:07
Postat av: Emelie ;)

Hoppas du har det bra Sofia ;)

Är det något du saknar / önskar?

2009-03-10 @ 06:53:58

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback